Whitepaper

IDC Marketscape: Worldwide Learning Management in Integrated Talent Management 2012 Vendor Analysis

This IDC study represents a vendor assessment of the learning management capabilities offered as part of an integrated talent management solution through the IDC MarketScape model. This research is a quantitative and qualitative assessment of the characteristics that explain a vendor’s success in the marketplace and help anticipate the vendor’s ascendancy. The evaluation is based

Wie Unternehmen die Ausfallsicherheit durch eine kontinuierliche IT-Verfügbarkeit erhöhen

Im derzeitigen wirtschaftlichen Umfeld müssen Unternehmen einen erstklassigen Service rund um die Uhr liefern oder finanziellen Verluste und langfristige Imageverluste hinnehmen. Im privaten Sektor können Kunden relativ einfach zu einem Konkurrenzunternehmen wechseln, wenn der Service nicht zufriedenstellend ist; im öffentlichen Sektor hingegen kann der Verlust des Zugriffs auf kritische Dienstleistungen das Vertrauen der Bürger in

IDC Marketscape: Worldwide Performance Management in Integrated Talent Management 2012 Vendor Analysis

This IDC study represents a vendor assessment of the performance management capabilities offered as part of an integrated talent management solution through the IDC MarketScape model. This research is a quantitative and qualitative assessment of the characteristics that explain a vendor’s success in the marketplace and help anticipate the vendor’s ascendancy. The evaluation is based

IDC Marketscape: Worldwide Recruiting in Integrated Talent Management 2012 Vendor Analysis

This IDC study represents a vendor assessment of the recruiting capabilities offered as part of an integrated talent management solution through the IDC MarketScape model. This research is a quantitative and qualitative assessment of the characteristics that explain a vendor’s success in the marketplace and help anticipate its ascendancy. The evaluation is based on a

IDC Marketscape: Worldwide Social Technology in Integrated Talent Management 2012 Vendor Analysis

This IDC study represents a vendor assessment of the incorporation of social technology with integrated talent management through the IDC MarketScape model. This research is a quantitative and qualitative assessment of the characteristics that explain a vendor’s success in the marketplace and help anticipate the vendor’s ascendancy. The evaluation is based on a comprehensive and

Optimierung des Rechenzentrums: Unified Rack-Server-Lösungen für Microsoft-Anwendungen

Cisco Unified Computing System: Beim Cisco Unified Computing System™ (Cisco UCS®) handelt es sich um die branchenweit erste einheitliche Rechenzentrumsplattform. Das Cisco UCS bietet eine intelligente, programmierbare Serverinfrastruktur, die die Bereitstellung von Anwendungen und Services der Enterprise-Klasse in physischen, virtualisierten und Cloud Computing-Umgebungen vereinfacht und beschleunigt. Ein einheitliches, modellbasiertes Management, End-to-End-Bereitstellung und Migrations-Support sorgen für

Hervorragende Multi-Channel Kundenerlebnisse für kleinere und mittlere Contact Center

Konkurrierende Märkte veranlassen Unternehmen aller Größenordnungen immer mehr, ein hervorragendes Kundenerlebnis zu bieten. Obwohl von ihnen die gleiche Servicequalität erwartet wird, wie von den größten Unternehmen, haben viele Betriebe für ihren Kundenservice nur ein eingeschränktes Budget. Einige paketierte Contact-Center-Lösungen benötigen zwar nur wenige Ressourcen und liegen oft im Bereich der Preisvorstellungen – ihre Funktionalität reicht